پلـوتـو

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۱۰/۲۸
    wq
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

نظرسنجی پاسی از شب از همه خانندگان گرامی

دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۰۲:۳۴ ق.ظ | moonia | ۳ نظر

درصد بیشتر مخاطبای گوشیم پسره 

یا با پسرای فامیل

یا دوستای دانشگام

یا دوستای مجازیم 

مشکل منم یا مشکل دختران ؟ 

کلا با پسرا راحت ترم 

طبیعتا با همشونم از طریق لاس زدن ارتباط ندارم 

ینی ساده تر بگم بهشون چشم ندارم 

البت ب جز یکی شون که الان کنسله روابط بینمون 

خدا بیامرز کراشم بود 

ک اون استثناعن هیچی

ولی بقیشون رو واقعا دوست دارم اونم ب چشم برادری و دوستی 

بیشترم کوچیک ترن ازم 

ینی از ۱۴ ساله شون بگیر تا ی سال کوچیک تر و همسن خودم 

چجوریه ؟ 

چرا انقد ناسازگارم با دخترا ؟ 

"نظرات شما را هرچند رک و خشن پذیراییم"

چرا اینجوریه؟

 

  • moonia

نظرات  (۳)

طبق مشاهداتی که از محیط اطرافم داشتم (حس جغرافیای چهارم دبستان پیدا کردم با این جمله)

احتمالا توی بچگی اطرافیانت همه پسر بودن 

یا از بچگی بهت گفتن شبیه پسرایی 

و ناخودآگاه سرناسازگاری داری با دخترا 

 

پاسخ:
جررر 😂😂
خب گزینه یک که نیس 
کسی بم نگفته شبیهشونم 
گزینه دوم ممکنه 
ینی کلا ناسازگارترم با اونا 

وای منم دقیقا همینطورم 😑😐😐

دیشب دوباره می خواستم درباره ی یکی از دوستای پسرم بنویسم گفتم الان خوانندگان وبلاگم می گن لعنتی با چند تا پسر تو حرف می زنی 😐😐

دیگه شرم کردم خودم ننوشتم....

دارم به خودم مشکوک می شم

تا حالا چند بار از اینستا و تلگرام و روبیکا و همه جا دیلیت اکانت کردم که دیگه رفیق پسر به خودم جذب نکنم

اما دوباره در کسری از ثانیه با کلی پسر طرح دوستی می ریزم😐😑🚬😂😂

نمی دونم واقعا با خودم باید چیکار کنم 😑

از رنج سنی ۱۳ سال تا ۲۹ سال ://///

پاسخ:
عرررر
بابا 
وبلاگی که نشه حرف دلتو بزنی به چ درد میخوره؟
هیچ کاریم نمیخاد بکنی 
همینی ک هستی بهترینه
منم فقط کنجکاو بودم ک چرا اینجوریم 
بعد الان کاشف ب عمل اومد منوتو تنها نیستیم 🤣

آره باو کاملا طبیعی ای :///

منم همینم

احتمالا خیلی قضاوت رومون هست 

ولی فقط خودم و خودت می دونیم که با وجود این همه پسر واقعا هیچی بینمون نیست و چقد تنها و پاکیم و هیچی اونجوری که فکر می کنن نیست🙂🙂🙂

پاسخ:
هعییی حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی