پلـوتـو

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۱۰/۲۸
    wq
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

روزگار

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۵۸ ب.ظ | moonia | ۲ نظر

خب...اولین امتحان ترمم ک بیس شدم....!!!!از من بعیده!همیشه اولیه رو همچی خوشگل مدیریت میکردم!

خیر سرم امتحاناس باید بیشتر بشینم تو اتاق بخونم برعکس شده!!!

دیگ اینجاام حرف درس باشه واقعا خودمو از همین پنجره اتاق امید پرت میکنم!

انیس دوشمبه میاااااد...او وُه!...

از همین الان دلم هوای عیدو کرده!!!!!

چرا ملت کیمیا رو دوس دارن؟؟؟؟

چقد از فیلما و عکسایی ک گذشته از بقیه گرفدم خوشم میاد..دوس دارم همش بشینم شب تا صب نیگا کنم!

م.م چقد یه جوریه!!!!تاحالا معلم اینطوری ندیده بودم....صدالبته دلمم برا سحر تنگیده!

گوشی مامانم خراب شده دست از سرم برنمیداره..میگ تو باعث و بانیشی!!!

رفیعه..تو باعث و بانیشی....



اینو....یادش بخیر!میگف شب تا صب بااحسان حرف زده صداش گرفده نمتونه بخونه!

خخخ شب بخیر!

  • moonia

نظرات  (۲)

  • رفیعه رجعتی
  • چییییی شدهههه؟من؟؟؟؟؟Oـo
    پاسخ:
    یس....
  • رفیعه رجعتی
  • درس بخون:| مثه ما شهر غریب نیوفدی بدبخ شی بیچاره شی:|
    پاسخ:
    خخخخخ...عاررره میام دانشگاه تو با هم درس بخونیم:)