پلـوتـو

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۱۰/۲۸
    wq
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

وی دوباره دور برگردان میزند

يكشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۵۱ ب.ظ | moonia | ۶ نظر

+چرا دیگه این بلاگ لنتی آمارو وا نمیکنه؟

+بچه ها تبریک بگین دارم ازش میکشم بیرون😎برا همون رفتم دوباره آدرس نوشتم🚬

+و اینکه یکی خیلی وقته اومده مشهد بنظرم هنوزم هس ولی اصن نمیخاد با من ارتباط برقرار کنه! آخه چرا؟

من واقعا هیچوخ نمیفهمم و نفهمیدم چرا!

خاک توسرت خر خب دلم برات تنگ شده🤦🏻‍♀️💔

  • moonia

نظرات  (۶)

هعی 

وبلاگ منو زد فیلتر کرد 😑 

 

پاسخ:
ععی بابا:(
خیلی خاک تو سرش اصن بهش خیانت کن

کییییی؟؟؟ 

پاسخ:
زن بابات؟
:|
یکی :(

ووواى اره

 

پاسخ:
:))))
  • Milad HB عسل تکسو
  • سلام

     

    شمام مشهدی هستین .

    عع

    پاسخ:
    سلام بله
  • Milad HB عسل تکسو
  • اگه دوس داشتی دنبالم کن ، دنبالت کردم :دی

    پاسخ:
    ممنون

    خب بگو کی دیگه؟

    پاسخ:
    یا مامان:|
    چه اصراری داری تو دختر!
    دختری دیگه؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی