پلـوتـو

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۱۰/۲۸
    wq
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

هعی به روایت ع*ن

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۰۲:۳۶ ق.ظ | moonia | ۰ نظر

رابطه ای که قراره توش همش چشم پوشی کنی 

استرس بکشی 

بی احترامی ببینی 

مواظب باشی نازک تر از گل بهش نگی 

ولی تو برا اون عنم نباشی 

رابطه نی 

من ترجیح میدم کسایی که دوستم دارنو کنارم نگه دارم تا کسایی که دوسشون دارم 

چون هرکیو دوس داشتم ریده بهم 

چرا 

چون کارای خرانه ای که میکنه ده برابر بهم آسیب میزنه

امشب 

کسی که یه عالم دوسش داشتم 

با بدترین نقطه ضعفم بهم اتک زد 

جوری که باورم نمیشد 

ینی به قدری که شوک بودم و گریم در نمیومد تا همین نیم ساعت پیش 

بعد من بارها دلم شکسته شده بود با رفتاراش و دم نزدم چون دوسش داشتم 

و دقیقا چون سر هر دل شکستنم هیچی نگفتم فک کرد هرکار بکنه من هیچی نمیگم 

چرا لال بودم ؟ 

همیشه همینه ها 

ینی مشکل من تو هر رابطه ای همینه

چ پسر  چ دختر 

 

 

  • moonia