پلـوتـو

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۱۰/۲۸
    wq
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

وین وین

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۰ ب.ظ | moonia | ۶ نظر

سلاااااام

خوبین؟

چ خبر؟! 

بیاین یکم الکی باهم حرف بزنیم

شماهایی ام ک میاین همین طور میخونین نظر نمیدین.. 

یه لنگه کفش پرت کنین حداقل بفهمم زنده این(یادش بخیر این جمله هه😂😂😂✋) 

شوخی کردم.. :/

ناشناسم نظر  بدین بجون خودم قبوله!! 

اصن اوناییکه وبلاگ ندارین.. بزنین دیگه

انقد خوبه! 😎

😐✋

خب! 

آقا.. فسنجون خیلی خوشمزه اس.. خیلی..! خیلی هااا! 

+یادم باشه لاک آبی و زرد بگیرم.. 

چیه؟؟ 

:/

همینجور اینجا نوشتم یادم بمونه! 

اگه ام میتونین شما برام بخرین اصن.. 

:(

اونوقت منم براتون بنفششو میگیرم.. انقد قشنگه!!من دارم خیلی نازه 

اون روز انیس با مامانم رفته بودن داروخونه.. 

انیس میگف میخاستیم برات لاک بگیریم.. مامان آمار رنگاتو بهتر از من داش..

میگف من گفتم قهوه ای نگیر براش داره مامان گفته نه اون پیازیه..

پراش ریخته بود😐😂✋من خودمم ریختم، پرام موند..!! 

قبلنا دعوام میکرد لاک میگرفتم.. الان خیلی پایه شده😎❤️

یه چیز بگم؟

انقدر زنده میمونم که دلیلی برا زنده بودن پیدا کنم!

:|

چیه؟ 😐😑

آقا نمیتونم بابامو درک کنم که دوباره داره جومونگ رو نگا میکنه 😑🔪

اصن ی وضی!

من واقعا واقعا الان نیاز به یه بیرون رفتن دارم😭

واقعا

واقعنه واقعا

🚬

بعدم اینکه

یه دختر عمه دارم

بسی رو عصاب

هیچ کخی روشم نریزیا بازم کخ می ریزه.. 

فقط کافیه یه چی بفهمه.. 

خب نفهم من به تو و زندگیت چیکار دارم 

هم خودش اینطوریه هم خواهرش

از این آدمای رو عصابن  😐🤦🏻‍♀️

جدا من چیکارش کنم؟؟ ها؟! دلم میخواد منم متقابلا کخ بریزما منتها دلم میسوزه. در جریانین چقد مهربونم؟ دلم نمیاد

.. 

... 

😂🏃🏻‍♀️

بسه:/

😐✋

آقا یه نکته فهمیدم که خیلی مهم بود! 

من دیگه استوری نمیزارم

اونم دیگه نمیزاره

تنها وجه اشتراک سوخته مون

.. 

آره دیگه.. 

😐

.. 

.. 

تا نکته های بعدی خدانگهدار😂😂

.. 

این عنوانی که گذاشتم، 

وین وین

Win win

امیرحسین قیاسی رو فالو میکنین؟! 

هیچی دیگه اگه فالو میکنین خودتون میفهمین 

😂😂

ولی منم فالوش نمیکنم😂😂😂

بی مزه ام خودتونین😐

چرا من امشب اینجوری شدم خدایااا؟! 🤦🏻‍♀️

خب بسه ولتون میکنم 

برین از بقیه شب مهتابی تون لذت ببرین

😐

من بدبختم برم درسامو بخونم تا مرداد دیوونه نشم صلوات✋😑

  • moonia

نظرات  (۶)

سلامـــــــ

جون خودم اینجوری پست میذاری میمونه ادم چی بگه😂😂

پاسخ:
سلام عزیزم
😂😂😂😂🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
عی بابا شوما موضو بده من ایشالا دفه های بعدی سعی میکنم رفعش کنم

بچه تو چرا نظرامو حذف میکنی؟

خجالتم نمیکشه😠

نظر نزاریم میگی نظر نمیزارین

بزاریم حذف میکنی

چیکارت کنیم خب بگو همونو بکنیم 

بعدشم افسانه جومونگ خیلیم خوبه تو ام بشین نگاه کن عبرت بگیر

پاسخ:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
بچه؟! :/
بجون تنها خرسم اگه حذف کرده باشم
فقد تایید نمیکنم همین
شما بگو کی هستی حالا ایشالا از این به بعد هرچی کامنت گذاشتی تایید میکنم روهوا
افسانه جومونگ🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

نمی دونم پسری یا دختر ولی به هر حال

ترکوندی داداش /////:

پاسخ:
قوربونت برم ❤️ ولی پسرا که لاک نمیزنن دادا‌ش
  • محمد صادق تقی زاده
  • سلام، امیدوارم که سلامت و تندرست باشید و بالاخره این قضیه ویروس هم تموم شه و هممون از این کلافگی در بیام ، بنده بلاگون رو چک میکنم ولی متاسفانه  کاهلی میورزم و نظر نمیدم شما به بزرگیتون حلال کنید ...

    پاسخ:
    ممنون :|

    راست می گویی :)

     

    به اینش دقت نکرده بودم

    گرچه الان همه چیز از پسرا بر میاد /////:

    پاسخ:
    تو نیز راست می گویی
    من هم به اینش دقت نکرده بودم😐👍👍

    مگه نظرام منشوریه که تایید نمیکنی بی تربیت؟

    دیگه برات نظر نمیزارم

    تو منو نمیشناسی

     

    پاسخ:
    😂😂😂😂
    خیر منشوری نیست
    تنها تو نیستی عزیزم خیلی نظرا رو تایید نمیکنم کلا 😐👍ناراحت نشو دیگه
    ولی احساس من هیچوخت بهم دروغ نمیگه
    تو منو میشناسی من نیز تو را میشناسم  والا روت نمیشه بهم بگی بی تربیت😐
    مگه اینکه خیلی پررو باشی😐🤚
    البته ببخشیدا ولی احساس صمیمیت کردم باهات مثلا😐😂

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی