پلـوتـو

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۱۰/۲۸
    wq
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

مور اند مور😐☝️

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۳۰ ب.ظ | moonia | ۷ نظر

یادش بخیر اوج کناره گیریم از اجتماع ام فقد اونجاش که تو یه گروه آرمی عضو شدم یکیشون جوابمو داد « نمد» 

...

نِمِد در دنیای کوچیکترای من (نمیدونم شاید بزرگتر) میشد «نمیدونم‌» 

اوج ترش اونجا بود که یکیشون چن روز بعد «چون» میخاس کلاس بذاره به انگلیسی نوشت"Nmd"

!!!

و این همون "نمد" عه منتها ب زبون انگلیسی و ورژن باکلاسشه!

و باز هم برا اونا ک فک میکنن انگلیسی نوشتن و حرف زدن، با کلاس بودن محسوب میشه، از اعماق وجودم متاسفم! (هر چند خودم عاشق زبانم 😑)

والا!

میدونین جدا مرزای گ*ادیت خیلی وقته که خیلی جابه جا شده!! اونوخ مامانم به من میگه تنبل! مامان کجایی که قدرمو نمیدونی😭 بعد که اون دور دستها دانشگا قبول شدم و رفتم و هر ده قرن اومدم خونه اونوخ قدرمو میدونی😭😭

ولم کنین دلم پره بزارین عرامو بزنم😭

شورشو در آوردین دیگه!

 

+بعد یه فن پیجِ خفن بود دنبال میکردم. پر ادیتای خفن اصن.

امروز سن ادمیناشو گذاش و من پرام ریخ:

13

15 

17

14

22

😐🤚خب.. 

هم خب کوفت! 

چرا من اینقد از همشون فاصله دارم؟ 

 تازه نه میتونم درکشون کنم نه اونا میتونن درکم کنن

شاید مشکل از منه! 

😐

والا!

(من فقد امیدِ ادامه دادن به زندگیم ب اون 22 ساله یه بنده:/) 

+امروز مامانم یه جمله گف ک باعث شد بار دیگه من پرام بریزه از فاصله ام! فاصله ام با پیشرفت کردن منظور:|

 «وایییی چه گیفای جدید خوشگلن»

..

..

خب شما اگه بخاین گیفای جدیدیو کشف کنین تو تلگرام باید وقتی میخاین یه گیفو از سیوای خودتون انتخاب کنین تا @gif پاکش میکنین و بعد گیفای جدیدو نگا میکنین.

من ی زمانی اینو ی حرکت خفن میدونستم که فقد خودم میتونم بزنمش..

خدایا پیر شدم رف😭😭😭

اصلا مامانم خیلی فنی شده! اصلا بهش افتخار میکنم😐😭ولی خب یکم خطرناکه😐👍✋

آقا یه لوازم التحریر خیلی جذاب سر کوچمون هس دلم میخاد کلشو بخرم! خیلی بزرگ و جذابه 😎💘

یه چیز دیگه ام بگم برم. آقا من یه غلطی کردم که کاش نمیکردم.. نمیدونم شایدم باید میکردم! آخه انیس اونروز نیومد. و من به تنهایی خیلی ضایع بودم ولی خب الان دلم میخاس ک اگه تنها ام بودم میرفتم🚬🚬🚬

اصن ولش اون که به هیچ جاش نیس..

والا😭

و.. منو ببخشین که با اینکه خدافظی کردم اومدمو چرت و پرت گفدم! 

(++عطیه خانوم حواسم بهت هستا!:/)

  • moonia

نظرات  (۷)

نمد چرا مینویسم نمد... 😐😐😂

ولى مثه اینکه یه خورده دچاره شل شدگیه عضلات ماتحت هستم-___-

حتى بعضى وقتا ول کن رو هم مینویسم ولک

:////

بعضى ها از خستگیشونه ولى بعضى هارو نمد.. 😐😐😐😬😬😬😬😬😒😒😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😂😂😂

پاسخ:
😂😂😂😂😂🤚🤚🤚
ما رو مدرسه و درس و امتحان خسته کرد😭🤧والا خیلیم عضله هامون مناسب بود😭🏃🏻‍♀️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂❤️❤️❤️❤️

مارو زندگى خسته کرد:/و عضلاتمون هم واسش مناسب نیست... :///از اول مناسب بودا:/ولى انقد مارو سایید ک.... نامناسب شد.. 😒😂😑

پاسخ:
😭😭😭😭🤚🤚🤚صحیح
خیلی باهات موافقم😭🤚❤️

:)

پاسخ:
😑👍❤️

اوه اوه چه غلطی کردی مگه؟ چرا انقد مبهم حرف میزنی بچه؟

بله مشکل از تویه مشکل از هیچ کس دیگه ای هم نیست. 

یعنی نمد دوست نداری؟ منم قبول دارم خدایی. 

ولی بعضیاشون واقعاً خیلی چیزایی میدونن که نباید بدونن🤣🤣🤣🤣🤣

 

پاسخ:
کوجاش مبهم بود بچه؟:/
باشه😑😐
😶👍

عطیه خانوم کیه باز؟ چرا من نمیشناسم؟ 

پاسخ:
عطیه شوهرمه😑
اصن تو خودتو معرفی کن بقیه رو چیکار داری
  • مهدی عسکرپور
  • نمد مگه همون نمیدونم نیس؟

    ینی منم تا الان اشتباه میکردم؟!  :/

    .

    راستی!

    میشه وبمو دنبال کنید؟
    منم دنبالتون میکنم باشه؟
    www.mahdiaskarpoor.ir

    برای دنبال کردن به این لینک برید:

    http://blog.ir/panel/-/followed_blogs?follow=mahdiaskarpoor.ir

    من هر کسی که دنبالم کنه دنبال میکنم 

    پاسخ:
    😐😶🤚
    چون تبلیغ قشنگی بود و با ظرافت،‌دنبال میکنم 😎

    کمی تا قسمتی هنگ کردم :| اصلا متوجه نشدم چی نوشتی :||||

    پاسخ:
    ععی بابا ☹️☹️☹️
    من شرمنده ام عزیزم 
    حالا ی دور دیگه بخون شاید فهمیدی 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی