پلـوتـو

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۱۰/۲۸
    wq
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

کیپاپ و خطرات احتمالی پیرامون آن

جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۱۸ ب.ظ | moonia | ۱۹ نظر

این پستم جهت خالی کردن خودمه پس اگه احیانا حساسین مطالعه نکنین که ضربه بخورین! 

تازه مفهومشم کیپاپیه و اگه براتون جالب نیس بازم نخونین 

 

امروز داشتم با یکی بحث میکردم که از این آدما زیاد دیده بودم و امروز دیگه تحملم تموم شد و حرصمو خالی کردم سرش

این بچه هایی که هنوز نتونستن پرخاشگر نباشن و این نوجوونایی که نمیتونن هیجانشونو کنترل کنن واقعا رو عصابن

چرا خونواده هاشون براشون گوشی میخرن و اجازه میدن بهشون ک جولان بدن تو اینترنت و هرررر چی میخوان میگن و چشماشونو میبندن و دهنشونو وا میکنن و هر چی میاد ب ذهن کوچیکشون میگن؟

میدونین.. راستش همه فن پیجا طوری نشون میدن و حرف میزنن و رفتار میکنن که خب طبیعتا به نفع آرتیست خودشونه. من شده بعضی موقه ها اعصابم خورد شده از استوریای آرمیا حتا!!! چون از همون عده ای بودن که نباید اجازه حرف زدن داشته باشن تا بلوغ!

در وصف عصاب خورد کنیه بضی بلینکای تعصبی در برابر بی تی اس:

به نظرم اینکه به بی تی اس هیت بدین دیگه خیلی عقده ای بودنه!! من نمیدونم.. آخه دیگه بی تی اس چیو نداره که بخان بگین آره چون اینطوریه بهشون هیت میدیم..

دیگه کیه.. کی مونده که بخاد حالاااا ب بی تی اس هیت بده؟ ملومه از حسودیه خب.. از تعصب بی جاست عزیزم.. قبول کن که بلک پینک با چارتا آهنگ نمیتونه موفق شه و بی تی اس کیپاپو نشون داد ب دنیا! 

امروز یکی بهم پرید که "وای جی استن" بود. و اونقدری تعصب داش ک رو خونوادش نداش و اونقد داش خودشو پاره می‌کرد (عذر میخام) تا ب من بقوبولونه که اینا کویینای جهانن!! کوتاهم نمیومد. جدا یکم بحث طول میکشید میگف بیا برات پول بریزم حسابت ولی قبول کن که بلک پینک چ چیز خفنیه!التماسم میکرد! 

و این یعنی اوج احمق بودن

به قول دوستم کی میتونه استن یک شرکتیو بکنه که مایلها ازش دوره؟ اصن چی به تو رسیده؟! آخه تازگیام که وای جی قشنگ روسفید کرده! من خودم فن پیج بلینک فالو میکنم خودم عاشق رزی ام. نه در حدی که تعصب داشته باشم و پول بدم که پوسترشو بخرم.. یا پولمو صرف خرید چیزایی کنم ک عکسش روشون باشه و بپرستم. در حد یه آدم معروف که دوسش داشتم اگه فردا خدایی نکرده بدترین اتفاق براش افتاد تهش اینه ک ناراحت شم. پول میلیونی نمیدم لایت استیکشونو بخرم ولی اگه مجانی باشه منم میخوام. 

حالا خودم دیدم بلینکا چقد میگن جیسو ایگنور میشه. حتا امروزم شد. حالا تو میای چی میگی؟!

اینا همه عقده اس..

عقده اینکه بی تی اس اینهمه اوج گرفته و شما نمیتونی کاری کنی

عقده اینکه مامان بابات باید حواسشون می‌بود که تو داری به چه چیز احمقانه ای کشیده میشی وقتی نمیتونی خودتو کنترل کنی و جلوگیری کنی از غرق شدن خودت تو کره ای ها

حتا بضیاشون انقد خیال پردازن ک فن پیج میزنن رقصارو کاور میکنن بعدم تو کوعسشن باکساشون میگن میخایم بریم کره رقصنده شیم فلان شیم آیدل شیم...

:|

جدا من خیلی نگرانم..! 

غیرممکنه دوست عزیز.. کاش بیشتر حواستون ب این بچه هاتون می‌بود که اینطوری آینده شونو نسازن تو ذهنشون!!!

اصلا از همهههه مشکلات رد شین.. فک کردین اونجا بهشته؟ چون ایرانی این عمرا اجازه بدن! نمیزارن پیشرفت کنین. اونقدم حق خوری میشه ک چی! کره ایا خیلی ملیت پرستن! :/ خارجیا رو دوست ندارن و جور بدی نگاه میکنن. چه برسه ب اینکه بگین تو کشور اسلامی بزرگ شدین.. صرف نظر از حجاب و اعتقادات خودتون. آره هزار تا خونواده ایرانی شاید باشه اونجا.. شایدم کمتر شاید بیشتر ولی مشکلات دارن.. و خب.. دارم میگم کره برا زندگی ام بده! موفقیت ماها.. توش درصدش یک در هزاره. مخصوصا با این وضعیت الان ایران تو بین الملل!

آره منم نوجوون بودم بچه مدرسه ای بودم جوگیر بودم خیال پردازی میکردم.. طول کشید تا آدم شم..

ولی اینکه اینجور آدما با شرایط بدتر از من بیان ادمین شن و طرز تفکر بقیه رم مثل خودشون کنن.. بیان تو فضای مجازی مسخره بازی کنن...و انقد جدی بگیرن و تعصبای ناب جا رو این الگوهاشون داشته باشن.. نگران کنندس! 

اینکه ی فن پیج بزنن با هزار تا فالوور ک اونام مث خودشونن. خیال پردازن!! که دارن همچین پیجی رو دنبال میکنن و لایک! 

و اونقدری غرق بشن تو کره و کره ایا که بشه زندگیشون و اینطوری بخان زندگی کنن.. 

خیلی بده!! 

حتا بضیاشون ک ترسناک ترن طوری جلوه میدن ک خیلی میفهمن و خیلی حالیشونه و چقد بالغن! و اصلا تعصبی ندارن و عمرا براشون مهم باشه مثلا. ولی در باطن بازم همون آدمای تعصبی و مغرور نوجوونی ان ک نباید اینجور جایگاه ها باشن و خیلی چیزای دیگه! که خیلیم خودشونو میگیرن و فک میکنن کسی هستن!! 

 

از اینا ک گذشت.. (واقعا گذشته چون خیلی دیوونه شدن بضیاشون.. و غیر قابل تحمل.. فک میکنن مثلا طرف فرشته اس.. مامانشونن.. الگو هاشون شدنو همه چیزشون شده اونا و هزار جور فکر و چیز دیگه... که اونقدر مغرورم هستن و حساسو پرخاشگر.. که اقلا نمیشه دو کلمه حرف زد ک بابا داری اشتباه میزنی داداچ!!) ولی اگه فک میکنی و تازه ب خودت اومدی ک داری غرق میشی.. بکش بیرون خودتو! اونا اونقدم ک فک میکنین و تو دوربین نشون میدن فرشته نیستن!! همه اینا بازیای ذهنی ِکمپانیای سرگرمی کره است که داره ماها رو میکشه توش ک پول جم کنه!! دیگه چجوری بفهمونم اشتباهه؟ 

اگه فک میکنین الگوتون یه دختریه مث بلک پینک که دارین مث جونتون پرستشش میکنین باید بگم فرشته نیستن و نه ام ماهارو میبینن نه ام براشون مهمه که شما تااین حد زندگیتونو برا اونا میذارین. اصلا کل کیپاپ. کل چیزای کره ای.. همشونو میگم.. بلک پینکو مثال زدم چون دیدم چجوری دارین براشون جون میدین! :/ برام تجربه شد و اتفاق افتاد. اعصابمم بهم ریخت😑🔪

اونا از این راه پول درمیارن شما چی؟! بدونین که اونا بی نقص نیستن ملکه ام نیستن.. و بدونین با زندگی وسبک فکر و فرهنگ و کلهم همه چیز ماها خیلی فرق داره... 

چه بخواین چه نخواین.. دست ماها ام نیست.. و ما نادیده گرفته میشیم چه بخواین چه نخواین و همه اینا بیهوده کاریه.. وقت تلف کردنه 

چه دانش آموزای دبیرستانی ای که خودشو داره بااینا خفه میکنه و درسی که داره سرنوشتشو میسازه رو انقد کم ارزش دونسته! 

تو بیا درستو بخون

 وقتی بیکار شدی نمیخاد بری جونتو بزاری برا فرشته هات.. خیلیای دیگه مث تو غرق شدن و دارن براشون بازدید و استریم و اینا میکنن.شب و روز.. و از همه چی میزنن... تو مهم نیستی.. مهم نیست ک بشینی شب و روز پای یوتیوب بجون خودم! مهم آیندته ک داری با خیالات از بین میبریش! 

پس خاهشا کمی.. فقط کمی بکش بیرون!! زندگی کنین!! 

خودتون مهمین!! 

چقد که بدبخت میشین بعدا ولی واقعا نمیدونین.. 

نمیدونین درس چقد مهمه

من که ضربه خوردم دارم میگم.. من که غرق بودم دارم میگم. خودم بیستا پوشه کیپاپ دارم از همه گروها تو لپ تابم😑😂🏃🏻‍♀️

دارم هشدار میدم!! 

دوسال دیگه اونقد وضعیت اقتصاد ایران خراب میشه که نمیشه بدون حقوق زندگی کرد، بدون پول!!

اونوخ میفهمین چقد اشتباه کردین و چقد فکرای اشتباهی کردینو تصمیمای اشتباهی ای رو گرفتین 

درحد عادی دنبالشون کنین.. 

در حد تفریح

ولی واقعیت رو دنبال کنین نه تو خیالاتتون زندگی کنین!

  • moonia

BTS

Blackpink

Blink

Kpop

نظرات  (۱۹)

شوکولات... 

پاسخ:
عه شوکولاتم😂❤️

تو شوکولاتی ://

پاسخ:
خب تو ام شوکولاتی😂❤️😎🏃🏻‍♀️

منو میشناسى؟ 

میدونى چرا بهت موگویم شوکولات؟ 

پاسخ:
یس همونی که دنبال ننه اش بود😭😂💃💃
چون همونجا ک دنبال ننت بودی گفتی بهم شوکولات 

چرا اینهمه دستتو خسته کردی

من قربون دستات برم❤️

بوسشون کن خوب بشن

چقدر مونسم به فکر بقیس عاخه نمیخواست خودتو خسته کنیا مهربون

خسته نباشیییی

پاسخ:
عیحححح نیگا چقد من مهربونم 😭🤧🤦🏻‍♀️
قوربونت برم عزیزم 😎❤️💜
تو گل منی💃❤️

خدانکنهههه❤️

قربونم بری مونس ندارم که:(

پاسخ:
عطیه خطری شدیا😂❤️
تو خیلی دوس داشتنی ای💜😎

😂😂خطرم کجا بود

از تو کمتر❤️

پاسخ:
😂😂😂❤️❤️💜💜💜
جدا هی میخام بگم قوربونت برم یا فدات بشم 😂😂🤦🏻‍♀️حرف دیگ ای ندارم

نه... تو... اسمت منو یاده شوکولات میندازه.. 😹😂❤😻

پاسخ:
جووووون😂😂💜💜❤️❤️
آیا تو شوکولاتی با همین نام خورده ای؟ و خیلیم خوشمزه بوده؟!

من خیلى وقته میشناسمت.. 😎

و بهت میگم شوکولات:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اوما-______-

 

پاسخ:
جدی؟! 🥺🥺🥺
باشه بگو شوکولات منم بهت میگم شوکولات 😂💜❤️💃

عاره شوکولات مونس.. 😂😂😻

خلى ام دوس دارم.. 😂😂

پاسخ:
جووووووون💜💜
میدونی اون کارخونه رو من افتتاح کردم
هیچ مونسی نیس ک خوشمزه نباشه😂😂😂🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️

عاره ننم دربارت گفنه بود.. 😂😐

نمد توام منو میشناسى یا نه

من شهلاعم

این وبه اصلیه خودمه (این ک رو کامنتمه) 

بیا عاشنا شوىم.. 😐✋

پاسخ:
ننت کیه؟؟؟!!!! 😶😶😶
ن من فقد میشناختم ک شوکولاتی و ننه تو میخاستی
جووون الان میام آشنا شیم😂😂🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️(آقا شرمسارم جووون ی چن وختیه افتاده تو دهنم) 

ببخشیدا ولی داری الکی بد میگی راجب بلک پینک

اونا اگ بدبودن کل کلاسمون بلینک نبودن هیتر جان 😂😂😂😂

پاسخ:
🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
بیا و این همه نطق کن!
قضیه فاجعه تر از اونیه ک فکرشو میکردم

جون بابا خوشمزه.. 😹😹😹😹😹😹😻

پاسخ:
HAHA
Classic
:|

ننم عطسس دیگه

بابامم سرفس هار هار.. 😒نمد این ننم چرا اسمشو این گزاشته:/

بابا تو شوکولاتى:///

ننم ى بار اسمتو عاورد منم بهت گفتم شوکولات چون منو یاده اون شوکولاتا میندازى.... 😹😹😻😻

پاسخ:
چ شد ک تو بچه اش شدی و او ننه ات؟
و چرا وبلاگش را آنگونه کرده است یه هوو؟
خب هردو باهم شوکولات باشیم چی میشه؟:(

چونکه مثه مامانا حرف مى زنه گاهى.. 😂😂

نمى دونم کرم داره:/

کارش دارى بگم بیاد؟ 

باشه.. 😹😹من شوکولات تو شوکولات همه شوکولات.. 😂😂

من ى گوگولى مگولم

تو ى گوگولى مگولى

ما ى گوگولى مگولیم

😂😂

ولى خب اسمه من که شبیه شوکولات نى.. 😹😹😹

پاسخ:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
تو خیلی خوبی😂❤️

اووووو

کی حوصله داره اینهمه بخونهههههه

پاسخ:
میخوندی هم برات جذاب نبود
تو بگو کی ای من خودم برات خلاصشو میگم

عزیزم چقد دنبال یکی مص تو میگشتم واقعیت هارو برای همه مخصوصا بچه ها روشن کنه❤️🙂

ممنونم ازت واقعا❤️🌝

پاسخ:
ایح قلبم اکلیلی شد داداچ ! تنکیو لاولی :) ^^
  • ⁦☆゚.*・。゚⁩ ℓσνє
  • سلاااممممم شوکولاتممممممم

    پاسخ:
    سلااااام لاولیییی..
    وب جدید زدی؟
    چ عجب داداچ..
    خوبی؟خوشی؟

    داشتم فکر میکردم به خاطر رواج دیوانه وار فن های ایرانی برای سلبریتی های کره ای و ذهن مشغولم که اینا قراره یروز مادر بشن یروز اعضای تاثیر گذار جامعرو تشکیل بدن هر کدوم آینده ای دارن جدا از وقت زیادی که توی صنعت سرگرمی ازشون هدر میشه روحیات و شخصیت و ذهنیاتشون چطور قراره شکل بگیره توی اینستا و توییتر و چه سبک فکری قراره رشد کنه تو ذهن بچه های مملکتم... یه سرچی کردم و واقعا ندیدم سایتی بیاد متمرکز بشه و از خطرات این رفتار ها بگه ... با اینکه یکم نا امید شدم وجود همچین متنی میتونه نشون دهنده این باشه بچه ها اگر منطقشونو وسط این ماجرا از دست ندن میتونن یسری نتیجه گیریا هم بکنن... 

    من رو شوگا و جی هوپ حساسما

    🇰🇷💪

    پاسخ:
    درسته :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی