پلـوتـو

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۱۰/۲۸
    wq
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

1600Days

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۲۱ ق.ظ | moonia | ۶ نظر

سلاااااام

چطورین

خوبین

چه خبر

خانواده چطورن

خوبن

آقا دلم میخواد برم پارک

ینی کرونا تا ده سال دیگه ام نمیره؟! 😭

میخوام برم بستنی بخورم😐🔪

دلم موز میخواد!

دیدین شص تومن شده؟!!!

اصن ی وعضی

پراید نود میلیون؟!!!

:/

یا مامان😐

یا خود خدا 😐🔪

چیکار داریم میکنیم با خودمون

من باخودم دارم چیکار میکنم؟ امساللللل هرچیییی شد میرم دیگه کار ندارم به اینکه بابام بگه نرو مامانم بگه برو و اینا.. جدا هرچی شد میرم

ولی اخه تا ته مردادددد؟! چ خبرههههههههه😐😐😐😐

رسما تابستون ندارم

مهم نیس

😐

مثلا هرسال تابستون چه گلی ب سرم میزدم؟! 

ولی پارسال تابستون یادش بخیر دسته جمعی رفته بودیم زیارت😂😂🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️

البته زیارتم رفتیما.. منتها باغ رفتیم

بعد خیلی جاهای دیگه ام رفتیم که اگه بگم تبلیغات میشه

(آره😎😐😂🏃🏻‍♀️) 

آقا یه دوست دارم.. 

خیلی از من بیشتر میفهمه.. 

چطور میشه انقد بفهمه؟! 

البته اینطوریه که انیسم قبلنا بیشتر از من میفهمید.. (خب طبیعیه چون بزرگتره 😐) ولی الان مثلا باهاش بیس ساله زیر یه سقفم.. دارم مث اون میشم

جدن میگما.. شما با یکی باشین اخلاقاتون شبیهش نمیشه؟! من خیلی تاثیرپذیرم.. قبلنام تو مدرسه کنار یکی میشستم خطم شبیه اون میشد. 

در این حد.. حالا الان بنظرم خیلی شبیه انیس شدم..

شمام با من موافقید؟ 

الان مثلا زن و شوهرایی که میتونن منعطف شن.. شبیه هم نمیشن؟! 

:/

چرا ما داریم در این مورد بحث میکنیم؟!!!! 

😐

بگذریم.. 

دیروز آقا همه خواب بودن.. من رفتم همین جوری تو ساختمونمون دور بزنم.... کلا همینجوری میرم رو پشت بوم.. میام میرم طبقه چهار بعد از پله ها میام پارکینگ.. مث احمقا میام تو حیاط آفتاب میگیرم بعد دوباره با آسانسور میرم واحد خودمون.. 

رفتم پشت بوم.. اقا دیدم یه زنه رو پشت بومشون دسشویی وار نشسته بود(فمیدین دیه؟) بعد اصن همینجوری استپ کرده بود. نه کاری می‌کرد نه حرفی میزد.. موهاشم همینجور تو هوا پریشون

بخدا ب وجودم ی لحظه شک کردم فک کردم دارم کابوس میبینم

آقا طرف یهو برگشت منو دید...خیره شد بهم.. من مغزم هنگ کرد.. یهو بلند شد قهقهه سرکنان .. رف خونشون.. ینی از ته دل رو به هوا قهقهه میزدا

..

...

😐😐😐

شما بودین چیکار میکردین؟ آقا فازش چی بود؟! جن نباشه آقا؟ آقا جن زده نشده باشم؟ نکنه روح بود؟! 

شایدم تاثیرات قرنطینه اس.. 

حالا این یکی هیچی اومدم برگردم خونه.. اونور دیدم یه مرده در حالت نود درجه هی داره علامت میده.. سیگار به دست.. 

گفتم چیه؟! 

گف بیا کارت دارم.. 

منم مث ماست نگاش کردم.. 

هی میگف بیا دیگه.. 

ناموسا انتظار داش برم؟! 

اقا من قبلش یه سکته زده بودم.. حالا اینم روش.. دویدم بیام تو.. درو که بستم مث مارمولک به در چسبید.. 

.. 

چرا آخه؟

نه چرا؟؟؟ 

نه واقعا... چراااا؟

شاید اون زنه بااین مرده کار داشته.. بعد من پریدم وسط.. 

این بیشتر به عقل میشینه.. 

ولی آخه زنه خشک شده بود و کاری نمیکرد.. بعد اونوخ مرده با من چیکار داش؟! 

.. 

سردرد گرفتم:|

تیک ایت ایزی.. 

همه دیوونه شدن.. بیا سعی کنیم منوتو دیوونه نشیم

🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

بالا پشت بومم ترسناک شده ها.. قبلا اینقد خلوت بود!حالا برا من جن زده شده.. 

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

  • moonia

نظرات  (۶)

انیو^*^

پاسخ:
انییووو❤️

منم خیلی تاثیر پذیرم ینی از همین بیان بگیرا... با یکی تو بیان تقریبا زیاد حرف میزنم حالا حرف زدن عادیم یا بیشتر تو تایپ کردن همونجوری شده😂😂 بدیش اینه حرفاش خیلیم خوب نیس

این زنه یچیزیش بوده نگو میترسم:((

پاسخ:
آقا پس ا طرف بکش بیرون ولش کن بیا مثبت زندگی کنیم.
😐😂
مرده ام ی چیزیش بوده اقا🙄🔪

ببین این دوتا یه کاری داشتن باهم در خلوت. بعد تو پریدی وسط یهو. بعد اونا موندن چیکار کنن. بعد زنه احتمالا راضی نبوده از اون کاره. بعد مرده اعصابش خورد شده که تو پریدی وسط. بعد تو که اومدی نتونستن کاره رو بکنن. زنه خوشحال شده قهقهه زده. مرده اعصابش خورد شده میخواسته بیاد بزنتت بعد تو در رفتی🤣🤣🤣🤣🤣

پاسخ:
واییییییییییی یا مامان😂😂😂😂😂😂😂
زن بابات تو یکم مشکوک میزنی
تو احیانا زهرا نیستی داری منو شاسگول میکنی؟! 🧐

نخیر زهرا کیه؟ فک کردی خیلی زرنگی؟ 

پاسخ:
:|
باشه!!
ولی تو زهرایی:/

زهرا کیه اصلا تو انقد زهرا زهرا میکنی؟

بعدم از کجا معلوم من زهرا باشم؟ 

پاسخ:
:/
پس کی ای؟! هیشکی بجز زهرا نمیتونی باشی😐😎✋
😐😂🏃🏻‍♀️

نه نه زهرات نیستم خنگول

پاسخ:
😐😒
باشه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی