پلـوتـو

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۱۰/۲۸
    wq
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

وایز مهم دارم برا دخترا

شنبه, ۵ فروردين ۱۴۰۲، ۰۱:۵۵ ق.ظ | moonia | ۰ نظر

فک میکردم چرا هرچی من بهش نزدیک میشم اون چرا دور میشه ها !

گفتم دخترا جلو پسرایی که بهشون حسی دارن هول میشنو همش حواسشون بهشه

گفتم پسرا از دخترایی که بهشون مهربونی میکنن دوری میکنن

جوری که پسرای برنامه ی singles.inferno هر دختری رفت طرفشون و اعتراف کرد رو گذاشتن تو جیبشون مهر تایید زد به حرفای من !

هیچوقت به پسری که روش کراشید اعتراف نکنید و هیچ وقت بیش از حد بهش مهربونی و لطف نکنید که این برنامه بهم اثبات کرد پسرا سمت دخترایی میرن که اونا رو به یه ورشون میگیرن و هر از گاهی بهشون توجه میکننو فقط به اصطلاح تو آب نمکن !

جرأت دارید بگید اشتباه میگم

من دلیل و مدرک آوردم

  • moonia

دخترونه

پسرونه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی