پلـوتـو

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۱۰/۲۸
    wq
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

ارغوان خاموش است

يكشنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۰۲:۳۸ ق.ظ | moonia | ۰ نظر

یاد بابام که میوفتم

دستام میلرزه

قلبم میلرزه

چشام میلرزه

دلم میلرزه

کل وجودم میلرزه

دلم برا دستاش تنگ شده

دلم برا چشاش تنگ شده

دلم براش تنگ شده بچها

دلم برا بابام یه ذره شده 

نمیخام اسفند شه 

نمیخام سوم اسفند شه 

لنتی اون روزا چقد ازت خواهش کردم نگهش داری؟ چقد التماس کردم ازمون نگیریش ؟ کی گفته خدا مهربونه؟ کی گفته ؟

با بی رحمی تموم ازمون گرفتیش

حتا موقعی که اونقد خاهش کردیم دعا کردیم التماس کردیم .

گریه هام بند نمیاد وقتی عمق فاجعه یادآوری میشه برام. میفهمی؟

شماها همتون الکی بهش امید دارین .

یه توهمی بیش نیس اگه فک کنین اون همیشه مراقبتونه و کمکتون میکنه!

اون هرکار دلش میخاد میکنه

نه دعاهای شما مهمه نه چیزی که میخواین - تموم-

  • moonia