پلـوتـو

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۱۰/۲۸
    wq
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

در این درگه که گه گه که که که که شود ناگه

شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۰، ۰۲:۱۵ ب.ظ | moonia | ۰ نظر

خب

با عرض سلامو خوبینو اینا

خدمتتون عرض کنم امتحانام تموم شد

ولی یه دونه 11 تو کارنامه جنابعالی موجوده

که هرچی نوزده و بیستو این معقولات واردش میشه بازم ب زور میتونه گندشو جم کنه..

حالا من نمیدونم مامانم مشکلش با غذاهای من چیه

واقعا نمیدونما وگرنه میگفتم..فقط میدونم مشکل داره..

بابا این آدمای دوست نمای دوران دانشجویی چه آدمایین

من برگام ریخته قشنگ..

یه جوری دهن آدم بسته میشه در برابرشون که چی!

اصن هیچی

دلمم برا آرزو تنگ شده

چه وضشه

حالا اون روز این ساجده میاد میپره به من تو گروه

فازش چیه؟

بعد مصلن بقیه بچهام به یه ورشونه!

ایح!

حالا الان من میخواستم شیمی مو با آلی مو یه دور تو تابستون بخونم

منتها چجوری..خیلی زیاده!

وقت نمیشه

باید بضی مبحثای منتخبو بخونم

بعد باید برم شیمیای دهم یازدهم دوازدهمو بگیرمو بخونم که برم تدریس

هاهاها:|

راستی بچهای کنکوری خسته نباشین...بالاخره تموم شد..

من پارسال همین موقه ها خلاص شدم..هاح..ولی پشیمونیش کل عمرم میمونه..میدونم..پس اگ رتبتون بد شد ..بمونینو بخونین..البته اگه جنبه شونو تو خودتون میبینین.. وگرنه نمیتونین..چارسال پنج سالم که بمونین پشت کنکور بازم نمیتونین..اگه جنبشو دارین..اگه فک میکنین میشینین میخونین بمونین ..وگرنه برین دانشگا...

بعدها میرین تو شاخه های دیگه..الان آرایشگری درآمدش بیشتر از خیلی شغلای دیگس..والا:|

شما تابستان خود را با گردش در کیش و قشم می گذرانید یا دبی؟

 

 

 

  • moonia