پلـوتـو

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۱۰/۲۸
    wq
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

ایکس وای یا ایکس ایگرگ؟

دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۹، ۰۱:۴۹ ق.ظ | moonia | ۰ نظر

آقا من سه تا دوست داشتم از دوران راهنمایی خب؟ بعد اینا هر سه تاشونم زودتر از من به زندگی عادی برگشتن!

حالا من که به زندگی عادی برگشتم هی میخوام راه ارتباطی باهاشون دوباره برقرار کنم.نمیشه!ینی شرایطم دست من نیستا..

چیکار کنم؟

حالا این موضوعه زیادم مهم نیس..

یه موضوعی هس ..منو خیلی درگیر کرده

چرا هرکدومشون میان حرف میزنن نصفه ول میکنن؟مشکل از منه؟

خب اگه مشکل از من باشه ...چه مشکلیه؟ینی الان من چیو بزنم درست کنم عاخه؟

حالا اینام هیچی

چرا بابام هر وخ میره باغ و برمیگرده دهنش صاف شده ..از اونور میاد دهن منم صاف میکنه؟

ینی به طرز عجیبی ..دقیقا همون روزا دهنش صاف شده اس!عاخه باغ هیچ چیز دهن صاف کنیم نداره ها...

 حالا اینم ب کنار..

چرا نمیشه من اون گیتارلامصبو بگیرم؟ و اون یکی؟

چرا واقن؟اون یکی چی؟اونم نمیشه بگیرم؟

هیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.... :|

 

  • moonia