پلـوتـو

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۱۰/۲۸
    wq
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

بزرگ کردن

جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۱:۴۴ ق.ظ | moonia | ۰ نظر

یوروبون

سلام

چطورین؟

خاستم ثبت شه که این روزا دارم زندگی جدیدی رو تجربه می کنم!

میشه اینقدر بی دغدغه باشه!

چقدر خوبه بی استرسی

چقدر خوبه خیالت راحت باشه

 راستی میدونین

الان دیگه بی خیال شدم..

بی خیال همه چی!

حالا بهتر میشه زندگی کرد.

وقتی بفهمین که همیشه همه چی نباید اونی باشه که بخای..

کوتاه میاین.

همیشه یه راه دیگه هست..

حتما که نباید اون شخص تو زندگیتون باشه

بره ..یکم که بگذره..میفهمین چقدر الکی حرص چیزای بیخودو میخوردین.شاید نگرانیتون بی مورده!

حتما که نباید اون اتفاق بیفته تا خوشبخت شین..به کارای خدا اعتماد کنین.مطمئن باشین بهترین مسیر برای خودت همینی بوده که توشین!

الکی دل برا کسی نسوزونین..چون دلسوز تر از خود خدا نیس...

هممون باید اطمینان کنیم و اعتماد!

وگرنه با خودش میگه تو به من مطمئن نبودی.. چطور انتظار داری برات راهو باز کنم؟

:|
اصلا بلد نیستم منظورمو برسونم

ولش کنین..

برگردیم به فاز خودمون

:|

آقا

کاش یه اتفاقی بیفته

تموم این فرهنگ های مسخره و این ذهنای بسته از بین بره!

من دلم میخواد هرجورکه دوسدارم زندگی کنم..

لطفا ولم کنین..نمیشه اینجوری زندگی صالح تری رو برای خودتون بسازین؟

..

..

.

اصلا امشب نمیتونم عین آدم بنویسم

میرم اصن

:|

بای اصن

  • moonia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی