پلـوتـو

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۱۰/۲۸
    wq
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

دیس ایز وایز

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۴ ب.ظ | moonia | ۰ نظر

خب داره کم کم بهم نشون میده با حرکاتش که بچه جون همه چیو اشتباه برداشت میکردی و میتونی همه چیو فراموش میکنی 

در راستای تسلیم شدن و فراموش کردن خیلی دوست دارم دکمه آنفالو رو فشار بدم منتها برداشت های صادقانه ای میشه که دلم نمیخاد بشه!! پس فعلا ب طور رسمی فراموش نمیکنمش

 + ممکنه با خودم بگم خب شاید تویی که نباید اینطوری می بودی! و این نگران کننده باشه! ولی نمیخوام نگران باشم چون من همینم و نمیتونم خودمو تغییر بدم و نمیشه که همش من براش نگران باشم. یا نمیشه که همش من حواسم باشه. نمیشه که همش من دلم تنگ شه!! و هی بفهمونم بهش!

من اونقدرم که نقشه داشتم بهت نفهمونم احمق نیستم

... 

.. 

:/

چی دارم میگم خدایا 😐

نمیدونم میدونه یا نه ولی این موضوع

هم ناراحت کننده اس هم کلافه کننده!

عصبانی ام هستم تازه

🔪🔪🔪🔪🔪🔪

  • moonia