پلـوتـو

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۱۰/۲۸
    wq
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

گالری گل😐🤚

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۴۲ ق.ظ | moonia | ۲ نظر

دیدمششششششش

😐🤚

هیچی دیگه همین

آقا طرف چی پولداره

دارم وسوسه میشم😐😎

دیروز اولین بار بود که بعد کرونا میرفتم فضاهای عمومی و واقعاً نمیتونستم اون ماسک لنتی رو تحمل کنم

بیچاره دکترا😐☹️

آقا تازه وسطش من دستمو زدم ب صندلی مترو بعد زدم ب چشمم یهو یادم افتاد ک بدبخ اون پر ویروس بود همینطور چشام گرد شد خودمم خشکم زد!!

هیچی دیگه منو مرده فرض کنین. 

خاب میخارید😑😭

حالا مث این احمقا تازه بعد اینکه دستمو کردم تو چشمم اون ژله ضد عفونی رو برداشتم زدم ب دستام

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

آقا

من عقده هامو دیروز خالی کردم!! 😎😎

سوووو

پیش ب سوی خدافظی😭🚬

بای

ماچ

موچ

ب کلتون💜

وووو

بیاین خدارو خیلی بیشتر از همه چیز دوست داشته باشیم

  • moonia

نظرات  (۲)

تو کیو دیدی؟

چه خبر از کراشت؟

تو همیشه حواس پرتی

نچ نچ نچ

باشه برو ولی وصیتتو بکن حتما. 🤣🤣🤣🤣

پاسخ:
پسر خالم آقا پسر خالم
دوساله اس😐🤚
باشه مرسی از وجودت😂❤️
کراشمم یکیو برا خودش داشته من نمیدونستم. ازش کشیدم بیرون😭

ینی چی یکیو داشته؟ینی ازدواج کرد؟ یا دوس دختر داره؟ 

پاسخ:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
نه بابا
مشکوکم از رو پستش و استوریای اینستاش
بعدم اونروز یه عکسی دیدم که تو حلق یکی بود.
یعنی ندیدما..ولی مطمئنا اینطوری بوده :|
چقد پیگیری خاهرم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂(ایشالا ک خاهر باشی:|)
تو جای من بودی الان زده بودیش رو هوا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی