پلـوتـو

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۱۰/۲۸
    wq
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

یو گات نو جمز

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۵۵ ق.ظ | moonia | ۱ نظر

امیرحسینم قاطی کرده ها.. 

استوری گذاشته بعد یه هفته پیجشو چک کردم دیدم موهاشو کوتاه کرده.. مُردم!

بعد رفتم تو پیج بهاره دیدم آرره موهاشو کوتاه کرده😐😐

تو سلبریتی ای مثلا خیر سرت..

همینجوری ورداری بیای بگی مُردمو اینا.. اشکال نداره؟!

.. 

😐

اصن استوری مَردم ب ماچه😐✋

والا.. 

+این آهنگ مزخرف و ترسناک چیه شبکه خبر روی آمار کرونا میزاره.. 

آدم یاد جهنم میفته 

.. 

اون المیرا چرا یه چیزی نمیگه! ااههه.. من رو آهنگا حساسم.. مثلا پن سال دیگه این آهنگه یه جایی پخش شه.. یادِ این روزای گندم میوفتم

.. 

+من تا ته مرداد دیوونه میشم بجون خودم..

حالا امید تو این وضعیت قرمز پاشده رفته شیروان

کی مارو ببره خونه خاله؟؟ هااا؟!

میگم شانس ندارم بگین باشه.. 

دلم برا محمدمهدی تنگ شده بعد تازه ممکنه دختر داییمم بیاد یه دلی از عزا درمیاوردم دیگه.. پوسیدم.. خاک تو سر وزیر آموزش و پرورش.. الان چ وقت وا کردن مدارسه؟!

اه اه تدبیرم نداری.. 

اون یکیم ک کلید نداره.. 

نداش از اول

مارو سرکار گذاشته بود.. 

😐😑

من دلم گیتار و پیانو میخواد این انیسم برام نمیگیره 😐🔪

😭

😭

پیانو

😭

گیتار

😭

مووووز

😭😭😭😭😭

دیگه چی

بزا فک کنم

از اون گوشیا

😭😭😭

😭😭😭

اون مانتوعه

😭😭😭😭

خاک تو سرم 

😭😭😭😭😭😭

من رفتم اصن

نَدارِ بدبخت😭😭😭

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • moonia