پلـوتـو

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۱۰/۲۸
    wq
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

از این به بعد نه من نه همه اونا

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۳۵ ق.ظ | moonia | ۰ نظر

هزاران نفرین بر اون تصمیمی که باعث شد از همون اول اینقد از همدیگه دور شیم که من انقد دلم تنگ شه..

من بهتون گفتم که نرین عکساشو نگا کنین؟! حالا من رفتم نگا کردم. چه غلطی کنم حالا😭🔪هزاران لعنت بر من اصلا🚬🚬🚬

+میدونین که آدم حرص داشتن و انجام کاری رو داره؟! وقتی انجامش میده و هرلحظه نزدیک تر میشه میترسه و به غلط کردن میوفته؟! الان مث چی میترسم و دلم میخواد زار بزنم

+من فقط میخوام صادق و ساده باشم.. 

😐آره جون قناریِ واحدِ روبرویی

+دلم براش تنگ شده.. اونم خیلی.. ولی اون نه! وقتی تو زندگیِ کسی نباشی یه مدت.. نباید باشی دیگه!! من جدا پشیمون هستم ولی به شدت دلخور.. از اینکه من تقصیرکار نیستم و نبودم! اما خب دلم تنگ شده!

بعد

میگه که تو اینجور موقه ها باید بگی گورِ هرچی دل تنگیای اینجوری ایه خواهرم..

موافقین؟ 

این همون موقع هاس که ماه پشت ابر میره و اگه خدا بخواد.. 

+به طور رسمی اعلام میکنم که دیگه شانسی ندارم. شواهدِ محکم استوری آن حضرتعالی نشون میده اوشون پرپرشد😐✋

  • moonia