پلـوتـو

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۱۰/۲۸
    wq
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

Truuuuu

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۵۱ ق.ظ | moonia | ۰ نظر

یه بار دیگه این ترویی رو که یوش داره رو به افق محو میشه رو ببینم تو استوریاتون بلااستثنا بلاک

🔪🔪🔪

انگار خودتون قبلا اونطوری نبودین حالا برا فالوراتون استوریش میکنید ک چی😐🚶‍♀️

خیلی دلم میخواس اینو منم استوری کنم براشون

منتها گفتم زششته بی عصابیمو بکنم تو چش بقیهِ فالورای قشنگم😐🔪

 

همچنین زشتههه که وقتی یکی بهتون اعتماد کرده و حالا ک بینتون بهم خورده برین ازاعتمادش سواستفاده کنین. میفهمین زشته؟ الان که من شخص سوم بودم و این ماجرا جلو چشمام رخ داد برا اونی که سواستفاده کرد واقعا متاسفم.. شخصیت خودتونو چرا اینطوری خورد میکنین؟!

:|

درکش سخته جدا! یه حرمتی چیزی.. حداقل بخاطر اون روزا که همو دوس داشتین:/والا

 

همچنین چرا منِ خاک برسر وقتی کوچیک بودم دوس داشتم بزرگ شم؟

به همین زودی از بزرگسال بودن خسته شدم

  • moonia