پلـوتـو

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۱۰/۲۸
    wq
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

بارش بادمجان :|

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۰۴ ب.ظ | moonia | ۳ نظر

واحد بالاییمون یک بچه زیر 5-6 سال داره

که میدونیم خودش نمیتونه بفهمه که انقد سروصدا نکنه..

مامان بابا که داره..:|

چرا نمیفهمن که خیر سرشون طبقه اول سکونت نمیکنن؟!!

 

از این به بعد بچه خوبی میشم

از این به بعد هرکاری که خجالت میکشیدم که نکنمشونم رو هم میکنم.

همم کامنتای اینجا رو باز میکنم..

همم میرم آدرس اینجا رو دوباره میزارم!

 

ولی نمیتونم بااون ارتباط برقرار کنم و کلا تو این راه قدم بردارم..من به اندازه کافی رفتم جلو جدا:|

 

 

  • moonia

نظرات  (۳)

باورم نمیشه کامنتا بازهههه
پاسخ:
باورت بشه😂❤️

کککامنتا بازھھھھھھھھ

 

پاسخ:
عاارهههههه😂😎
همش میترسم باز بسته بشن
میخوام یه دنیا حرف بزنم واسه جبران این همه مدتی که بسته بود و واسه اینکه اگه یهو باز دوباره بسته شد حرفا نمونه رو دلم
پاسخ:
عی باباااااا😭💔
نه عزیزم اصن هر وخ حرفی سخنی داشتی بگو شماره بدم تا خود صبح حرف بزنیم 😭❤️💜👍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی