پلـوتـو

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۱۰/۲۸
    wq
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

عب نداره گریه نکن بزرگ میشی یادت میره!

شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۰۶ ق.ظ | moonia | ۰ نظر

مطمئنی؟

من هنوزم یادمه وقتی مهدکودک بودم چه حق خوری ای درحقم شد و اون روز تو اون برفا چقد بیرون موندم و عملا هیچی دیگه برام مهم نبود و همه خط قرمزای ذهنمو گذرونده بودم

حتما اگه الان اون اتفاق میفتاد برام مهم نبود..

ولی اون موقه خیلی مهم بود و بدترین حسی بود که میشد بگیرم.

والان..هروخ یادم میاد..حس میکنم بزرگترین دردمو دارم یادآوری میکنم.. همون حس به همون میزان درد زنده میشه

بماند که از اون موقه ی کوچیکیام تاالان همه بدبختیای از اون بدترمو به وضوح ثبت دارم و هیچ وخ از یادم نمیره..

یادم نمیره که اون روز ول کردی.. همه چیو.. 

.. 

:|

عاره اصن تهش میخواستم به این برسم.. چیه؟

😐🤷‍♀️

بجون خودم.. بجون کرونا.. شکست عشقی نیس.. من اصن هنوز عاشق نشدم..

ینی کراش داشتما.. کراشمم بسی دوست میدارم.. ولی شکست مکست نخوردم هنوز.. عاره دیگه.. گفتم در جریان باشید 😂😂😂😎😎😎

  • ۹۸/۱۲/۱۷
  • moonia