پلـوتـو

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۱۰/۲۸
    wq
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

آیم سو اسکرد 😐✌️✌️

سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۳۴ ب.ظ | moonia | ۰ نظر

آقااااا

فک کنم گرفتم😐

قشنگ علائمش داره رو میشه 

اونروز که رفتیم سلمان گرفتم حتما 😭🤦🏻‍♀️

حالا ببینین مرض این که خدایا نکنه گرفته باشم هیشکیو ول نمیکنه 

مخصوصا اینکه اگه بگیری حتم به رفتن داری اصن

والاااا.. 

ولی بزارین یه وصیت بکنم حداقل دلم آروم شه😐

چیه خب؟ پس فردا اگه مردم بی وصیت زش نیس؟ زشته دیگه. 

بجز یه قضیه ای که باید از سی نفر حلالیت بطلبم کار بد دیگه ای نکردم

اگه ام کردم از روی قصد نبوده و بدونین ته دلم هیچی نبوده بوخودا.. من آدم معصومی ام💜

😐😂

همدیگه رو دوس داشته باشین دنیا دوروزه همش.. جدا خواهشا ببخشیم همو و بگذریم.. 

نماز روزه هامو از همون روزی که بهم واجب شد حساب کنین تاهمین امروز 

چون فک کنم هیشکدوم قبول نیس.. حالا اگه خدا قبول کنه اون مثلا پنج شیش سال اولو دیگه کلا حساب کنین.. اون موقه ها اصن ایمان کافی نداشتم.. 

نچ نچ نچ.. لنت بر شیطان رجیم! 

آقا با اهدای عضوم موافقم. 

تو که بدنت آخرش زیر خاک تجزیه میشه چرا اهدا نمیکنی همونو دو تا خانواده نجات بیابن بعد دعات کنن

واستین آقا.. 

کروناییا اصن میتونن اهدا کنن؟!!

فک کنم نمیتونن

طفلیااا😭😭😭😭😭

آقا دیگه😭😭😭😭😭😭😭😭

من رفتم اصن😭😭😭😭

حلالم کنین دیگه خب😭💜✌️بای 😭🖐️

  • moonia