پلـوتـو

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۱۰/۲۸
    wq
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

yalda1

يكشنبه, ۱ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۲۷ ق.ظ | moonia | ۰ نظر

خو آقااااا...
ما هرسال شب یلدا میومدیم یکم باهم چرت و پرت میگفتیم..
از اونجایی که من وجدان دارم و وفادارم ولی شما نیستین(؟)(!)..اومدم شب یلدا پست کنم!
صب کنین شب یلدا که وقت نمیشده قطعن روزای بعدش بوده..
:|
خب ..
..

پس..
بدرود تا روزای آینده..
:/
چیه؟!
خب چیکار کنم؟!
آقا ما واستادیم ori bro کامبک کنه بعد جشن بگیریم.
همین دیگه!چی؟
پسرم دور از خانه و کاشانه و خانواده داره به این ملت چرت تر از اوشون(!)خدمت میکنه!
دیگه اون برگرده بعد میام مینویسم !
آره دیگه.
فقد این میلاد کی مرام ک امشب اومده بود..چرا انقد...فک میکرد .. کسیه مثلن!
😐😐😐😐
ها؟!
قشنگ رفتارای استقلالیا رو داش!
.
..
:|
معذرت میخوام✋🍎
عصاب نذاشده که خا!
خب 
حداقل
زمستونتون مبارک❄
فصل قشنگ و جذاب این دنیا..
بعد بهار..این فصل دوس داشتنی تره!مگه نه؟!
چون انتظار بهتر از خودشه
😏گرفتین؟
.
..
😐

خدافظ اصن 
برم ..
ناموسن قشنگ چرتوپرت دارم میگم.
این پستای این زیر اونشبمم ک رد داده بودمم واقعا چرته!چرا..چرا آخه همچین چیزایی نوشتم؟!

  • moonia