پلـوتـو

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۱۰/۲۸
    wq
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

من دیگه هیچی ازت نمیخام!مرسی

سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۵۲ ب.ظ | moonia | ۰ نظر

بعد تازه الان هی سختیای زندگی داره رو میشه!

دیگه استارتشو زده همینجور بی وقفه ام میره اصنم ملوم نیس قصد ول کردن داشته باشه یا نه!

اصلنم ناراحت نیستم!

اصلنم نمیخام به آرزوهام برسم!

اصلنم ذوق زده نیستم که هشنگ مونی زدن!

اصلنم نمیخام دیگه به این فکر کنم که میشه یا نمیشه!

اصلنم به رسیدن و نرسیدن و بودن و نبودن نمیخام فک کنم!

اصلنم نمیخام بفمم که کی بوده یا خودشه!

اصلنم دیگه نمیخام برم اینستاگرام!

حالا همه اینا شدنیه

ولی اینکه

دیگه اصلن نمیخام زندگی کنمو چیکار کنم!

مهم نیس دیگه

هیچی!

اصلا مهم نیس که جوابشو بد دادم یا خوب

مهم نیس الان تو اون قسمت دومیه سمت چپه قلبه چی میگذره!

مهم نیس الان کجای تورن!

مهم نیس الان حالش خوبه یا نه!

مهم نیس الان تنها نباشه یا نه!

مهم نیس الان حالم خوبه یا نه!

...

حتا دیگه مهم نیس اون منو ببینه یا نه!

مهم نیس دیگه چیزی که میخام اتفاق نیفته!

...

..

.

:|

مهم اینه که من فرصتمو از دست دادم!

به همین راحتی


"اصلنم نمیخام بفمم که کی بوده یا خودشه!"

  • ۹۷/۰۶/۲۰
  • moonia