پلـوتـو

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۱۰/۲۸
    wq
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

اطلاعیه هزارم خخخ

جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۰ ق.ظ | moonia | ۳ نظر

دوستای گل تر ا خودم

من میدونم ک

اون گرل اولی رو بوی کردم

ولی شی دومی رو هی نکردم

!!

خو اون تو آهنگ

گرل اولی رو بوی کرده

ولی شی دومی رو هی نکرده!

خا من چیکا کنم!!!

:\

مرسی!!

انقد ک شایعه و اطلاعیه راجب این رتبه های کوفدی ما هس من کلیپ کره ای ندیدم!

:\

چیه؟

خب خاسدم با یه چی مقایسه کنم ک خیلی بوده!

خر تو خریت دیه داره فوران میکنه!!!

پس فردا میای میبینی با رتبه 1000 پزشکی نیاورده با رتبه 20 هزار آورده!

... تو وجودشون

خب؟

+کامنتا از این ب بعد ب درخاسد یکی واست!میدونم کلا نظرا صفره ولی دیه چون اون گف نمیشه وا نباشه!

  • moonia

نظرات  (۳)

  • دختر خانوم❤
  • 😂😂😂
    پاسخ:
    :))))
    :/
  • استاد بزرگ
  • سلام.
    کلا مفهوم متن رو نگرفتم ..
    در مورد رتبه ها هم زیاد نگران نباشین بالاخره یه اتفاقی میافته دیگه.
    پاسخ:
    سلام
    درمورد متن آهنگ پست قبل بود.
    دیگه مگه میزارن ما نگران نباشیم با این همه شایعه و اصن یه وض درهم برهمی شده که نگین:)
    اون یک نفر قربانت بره :))
    پاسخ:
    منم متقابلا قربان اون یک نفر برم;))

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.