پلـوتـو

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۱۰/۲۸
    wq
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

LJS

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۲۵ ب.ظ | moonia | ۰ نظر

انیووووو چینگو های خودم!!😂

خخخ

چه لوس..

نه؟

راستی!!!!

نتایج فردا میاد!

فک کنم استوری میترا بود : ما با یه فندک جلو کتابامون واستادیم نتایج بیاد بلکه از این بلاتکلیفی دربیایم که خودمونو آتیش بزنیم یا کتابامونو!

خیلیییی خیلییی احتمال داره هیچی قبول نشم!

و اگه اینطوری شه دهنم واقعا صاف میشه!

نمیدونم چرا خر شدم نخوندم!!!! :|

اون آخراش منظورمه!

از بعد عید دیگه خیلی خسته شدم!اردیبهشت اینا دیگه ول شد!

دست من نبود خا :(

حاضرم برا سال بعد بازم بخونما!ولی...

اوف هیچی چرا این بحث مسخره رو تموم نکنیم؟

راستی این تعطیلی هفته قبل ما با عموم رفتیم کلاتو درگزو اینا!!! این مسافرت با اون یکی که رفتیم اردبیل واقعا خععععلییی خوش گذش!مخصوصا این یکی!

:))))))))))))

خخخخخ

:)))

خخخخخخخ

:))))))

خب دیگه بسه

:|

حالا بعدا های بعدا اگه یه اتفاقی افتاد ...❤️

اصن بیاین در این موردم حرفی نزنم😂

خخخخخخخ

ولی دنیا خیلی کوچیکه!😂😂😂

خخخخخ

وای مامان جون

خخخخخخخخخخخخخ

خب اصن بهتر نیس من برم؟

نه نه واستین یه چیز دیگ ام بگم بعد برین

امروز تولد جونگ سوکه!❤️

تولدش خیلی مبارک!

ولی در عجبم چرا شهریوریه!

و در عجبم چرا یه نفر دیگه مردادی نیس!

اصن مرداد و فروردینو اردیبهشت خیلی ماهای خوبین!❤️

خب دیگه!

برین

بسه:|

و اینکه برا خودتون زندگی کنید دیگه!عه:|😂

*_*


  • moonia